Merhabalar, hali hazırda store da olan uygulamama bildirim eklemeye çalışıyorum. Terminal üstünden bildirim istekleri için gerekli dosyaları oluşturudum ve ssl testimi yaptım sorun yok.
İos portalında test için kullandığım cihazın tanımlı olduğu yeni provizyonlarımı development ve distrubution için ayrı oluşturdum ve xcode a tanımladım. Xcode içinde CMD + , kombinasyonu ile açılan pencerede yeni provizyonlarım kayıtlı gözüküyor.
Uygulamamın build settings alanında sertifikaları developer yada distirbution olacak şekilde provizyonlarıda otomatik yada ilgili provizyon olucak şekilde ayarlayarak tüm kombinasyonlar ile build ettim.
Uygulamam açıldığında bildirim için izin alamama ve izin vermeme rağmen device token i alabilceğimi düşündüğüm, didRegisterForRemoteNotificationsWithDeviceToken fonksiyonu bir türlü çağrılmıyor. Sizce bunun sebebi ne olabilir. Bir fikriniz var mı ?
Birde ben uygulamamı test ederken, usb kablo ile bağladığım bir kaç cihazı kulanıyorum. Bu cihazlar değişebiliyor ve provizyon dosyasına cihazı ekleyip tekrar provizyonu tanımalamam gerekiyor. Bunun yerine devolopment provizyonu ve sertifikasını değilde distirbution sertifika ve provizyonunu kullanarak test etsem sorun olur mu ? Yoksa distirbution sadece app stora yükleme aşamasında kullanabileceğimiz bir sertifikamı ?
Ben appDelegete dosyamı aşağıdaki şekilde düzenlemiştim. Ve yukarıdaki deviceTonken i alamama sorunu ile karşılaştım.
func application(application: UIApplication, didFinishLaunchingWithOptions launchOptions: [NSObject: AnyObject]?) -> Bool {
// Override point for customization after application launch.
let settings = UIUserNotificationSettings(forTypes: [.Alert, .Badge, .Sound], categories: nil)
UIApplication.sharedApplication().registerUserNotificationSettings(settings)
return true
}
func applicationWillResignActive(application: UIApplication) {
// Sent when the application is about to move from active to inactive state. This can occur for certain types of temporary interruptions (such as an incoming phone call or SMS message) or when the user quits the application and it begins the transition to the background state.
// Use this method to pause ongoing tasks, disable timers, and throttle down OpenGL ES frame rates. Games should use this method to pause the game.
}
func applicationDidEnterBackground(application: UIApplication) {
// Use this method to release shared resources, save user data, invalidate timers, and store enough application state information to restore your application to its current state in case it is terminated later.
// If your application supports background execution, this method is called instead of applicationWillTerminate: when the user quits.
}
func applicationWillEnterForeground(application: UIApplication) {
// Called as part of the transition from the background to the inactive state; here you can undo many of the changes made on entering the background.
}
func applicationDidBecomeActive(application: UIApplication) {
// Restart any tasks that were paused (or not yet started) while the application was inactive. If the application was previously in the background, optionally refresh the user interface.
}
func applicationWillTerminate(application: UIApplication) {
// Called when the application is about to terminate. Save data if appropriate. See also applicationDidEnterBackground:.
}
func application( application: UIApplication, didRegisterForRemoteNotificationsWithDeviceToken deviceToken: NSData ) {
var characterSet: NSCharacterSet = NSCharacterSet( charactersInString: "<>" )
var deviceTokenString: String = ( deviceToken.description as NSString )
.stringByTrimmingCharactersInSet( characterSet )
.stringByReplacingOccurrencesOfString( " ", withString: "" ) as String
print( deviceTokenString )
}
func application(application: UIApplication, didFailToRegisterForRemoteNotificationsWithError error: NSError) {
print("hata var izin alınamadı")
print(error)
}